در کميته اطلاع رساني سي و سومين دوره مسابقات قرآن کريم به ریاست مشاور استانداریزدمطرح شد:

 رقابت300 نفر از قاريان و حافظان قرآن کريم اسفندماه 89 دریزد


یزدفردا "رئيس کميته اطلاع رساني سي و سومين دوره مسابقات قرآن کريم بر ضرورت بهره گيري از همه ظرفيتهاي اطلاع رساني در راستاي انعکاس اخبار سي و سومين دوره مسابقات قرآن کريم تاکيد کرد.


رئيس کميته روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد سي و سومين دوره مسابقات قرآن کريم بر ضرورت بهره گيري از همه ظرفيتهاي اطلاع رساني استان در راستاي انعکاس اخبار مسابقات قرآن کريم تاکيد کرد.

 "سيد عبدالمجيد قائم محمدي" در جلسه کميته روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد برگزاري سي و سومين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم با بيان اينکه اين دوره از مسابقات قرآن کريم، اتفاق مبارکي است که در دارالعباده و دارالعلم يزد خواهد افتاد، تاثير اطلاع رساني در خصوص اين مناسبت فرهنگي مهم در عطر آگين کردن فضاي معنوي استان و گسترش فرهنگ غني قرآني را يادآور شد.


وي همچنين از راه اندازي اتاق خبر و استقرار خبرنگاران و عکاسان در محل برگزاري اين دوره از مسابقات قرآن کريم خبر داد.


رئيس کميته روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد سي و سومين دوره مسابقات قرآن کريم، پيگيري معرفي خبرنگار و رسانه برتر در انعکاس اين دوره را از جمله برنامه هاي کميته روابط عمومي مسابقات قرآن کريم عنوان کرد.


قائم محمدي در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار برنامه ريزي براي برپائي محافل قرآني در مساجد و مدارس براي بهره گيري هر چه بيشتر قشر جوان از فضاي معنوي برخاسته از اين مسابقات شد.


در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.


بر اساس اين گزارش، استان يزد در اسفندماه سالجاري ميزبان سي و سومين دوره مسابقات قرآن کريم است که در آن بالغ بر 300 نفر از قاريان و حافظان قرآن کريم به رقابت با يکديگرمي پردازند. http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=30881IMG_0914_resize.jpg

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا